sobota, 15 listopada 2014

#33 Imaginy

Przepraszam, że takie sobie, ale nie bardzo miałam wenę ;/
Chociaż i tak mam nadzieję, że się podoba :)
---------------------------------------------------------------------------

1. Jakaś celebrytka powiedziała Niallowi, że nie może się doczekać, aż zobaczy Twoje i Nialla dziecko, bo będzie takie urocze.


2. Myśli chłopaków:
Louis: Yeah! Zajebiście wyglądam!
Niall: Uśmiechaj się do kamer.
Zayn: Ej! Lou to ja tu jestem perfekcyjny.
Liam: Haha, Louisowi odwala.
Harry: Czy to paproch?


3. *Jesteś sławną piosenkarką i wiele innych piosenkarzy bardzo Cię lubi, w tym 1D, które przyszło na Twój koncert i swoi w pierwszym rzędzie. Gdy ich zauważyłaś pomachałaś im i zadedykowałaś swoją nową, nieopublikowaną piosenkę. Lou, który skrycie się w Tobie podkochuje, nie zniósł napięcie i zemdlał.*


4. Chłopcy: Hej [T.I.]!
Lou: O co chodzi?
Zayn: *pokazuje na kamerę*
Lou: Oh. Cześć piękna.


5. *Louis wrzucił Cię do basenu. Oczywiście jak to chłopcy, Niall zaczął się śmiać, Liam się lekko przestraszył i popchnął Zayna, który o mały włos nie wpadł do wody, a Harry zastanawiał się jak to jest być wrzuconym do wody przez swojego idola.*


6. *Powiedziałaś chłopakom, że masz nowego chłopaka*
Chłopcy: Jak ma na imię?
*Zawsze się o Ciebie bardzo troszczyli i martwili się o Ciebie, jednak jak im powiedziałaś, że ma na imię Dick wybuchnęli śmiechem.*


7. *Przechodzisz z Niallem kryzys i ostatnio bardzo się kłócicie, ale ponieważ jesteś sławną piosenkarką byłaś na rozdaniu nagród, na których było również 1D. Kiedy ktoś powiedział Niallowi, żeby się z tobą przywitał przez mikrofon Harry zareagował błyskawicznie i przywitał się za Nialla.


8. Zayn: Harry, co ty robisz?
Harry: Słyszałem jak [T.I.] mówiła Perrie, że Polscy, młodzi robotnicy są seksowni.


9. Ty: Harry! Myślisz, to dobrze na mnie leży? *Pokazujesz się chłopakowi w bardzo krótkiej i obcisłej sukience.*


10. Liam: Harry, wiesz, że [T.I.] ma  nowego chłopaka? 
Harry: Co?

DODATKOWE:

11. HAHAHA CO TO?! XD


------------------------------------------------------------------
Tak jak mówiłam wcześniej, mam nadzieję, że się podobało :3
Niedługo wybiorę osobę do współpracy (bo kilka się zgłosiło)
Miłego wieczoru :)
XOXO

4 komentarze:

  1. Idealne! Nawet jak nie masz tej cholernej weny to piszesz takie hfvasuiashnfjkahsduihafjashdui imaginy ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 jest taki >>>>>>>> /OLIVKA

    OdpowiedzUsuń
  3. O... fajny wygląd ☺

    /Tośka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie :D /PaniParówka

    OdpowiedzUsuń